>

Toti stiti ca cei de la ZeList au lansat o noua varianta a ZeList Monitor(ului). Si pentru ca circumstantele au facut ca, pentru doua saptamani, sa am si eu ceva mai consistent de urmarit si evoluat, in afara de blogul meu, am indraznit si am facut o cerere pentru un cont demo.
Astfel, am primit un cont Complete pentru monitorizarea campaniei de promovare a noii game Gerovital Plant cu extract bio de floare de colt de la Farmec, cu care am “spionat” activitatea a 10 dintre cele 15 echipe care au intrat in concurs (numarul maxim de expresii monitorizate pentru acest tip de cont fiind 10).

Am introdus toate expresiile intr-un singur grup, desi as fi putut sa le organizez si in mai multe grupuri, in functie de preferinte, de exemplu. Apoi am facut un raport ca sa am informatia structurata mai bine si mai usor de interpretat. E bine sa gasesti intr-un loc toate aparitiile expresiilor cautate de tine: diverse site-uri, bloguri, Facebook, Twitter si comentariile de pe acestea.
In ceea ce priveste perioada de monitorizare, ai de ales intre 24 de ore, 7 zile, 30 de zile si 365 de zile. Si din atatea perioade, poti sa-ti faci o idee de cand si cum reactioneaza on-line-ul la informatia pe care o urmaresti.
In Social Media Campaign Monitor am adaugat linkurile postarilor noastre referitoare la campanie, dupa care le-am analizat trackback-urile din blogosfera, mentiunile de pe Twitter si like-urile / share-urile de pe Facebook. M-a uimit cifra de ordinul miilor care reprezenta reach-ul potential.
Mi-a placut timeline-ul lor: vezi cand si unde a fost mentionata expresia urmarita de tine in timp ce tragi cu mouse-ul de calendar, la un click distata de articol pentru o lectura completa.
Singurul dezavantaj la monitorizare a fost ca echipele participante la campania de promovare aveau nume care nu erau asociate exclusiv cu acestea, astfel incat, pentru echipa “Buburuzelor” de exemplu, nu am reusit sa obtin niste mentiuni relevante.
Nu am profitat de optiunea de definire a unor subconturi, pentru ca nu aveam ce sa fac cu ele. Insa altii poate au nevoie de ea. Si nici alerte nu mi-am pus, ca si asa eram mai toata ziua cu nasul in site.

Sunt convinsa ca sunt firme care pot sa foloseasca la capacitate maxima toate functionalitatile site-ului si pentru care fiecare strop de informatie conteaza, insa eu m-am simtit “stapana pe situatie” urmarind evolutia echipelor participante la campania de promovare Farmec.
Multumesc, ZeList Monitor!

ps: un preview al site-ului gasiti aici

Categories: Farmec, ZeList

Leave a Reply


Recent posts

Cel mai bun cadou...

Posted on Nov - 17 - 2017

1 Comment

Echilibrul copil – tehnologie

Posted on Nov - 12 - 2017

0 Comment

Muzeul Camarilor Romanesti

Posted on Nov - 10 - 2017

0 Comment

Bannere

  • Si Blondele Gandesc
  • Magazinul de dulciuri
  • Interesant. Relaxant. De weekend.
  • Din dragoste pentru decoratiuni