>
Asa. Cred ca m-am lasat dusa cu vorba. Revenind la Andrea, ne-a marturisit ca vrea sa se casatoreasca. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu una sunt tare curioasa, asa ca va invit sa vedeti ce are de zis:
“Au venit cremele de la Farmec, cele cu floare de colt. Le-am desfãcut. Dupã ce mi-am umplut patul cu mostre, flyere, brosuri si stickere, am plecat rapid de acasã, înainte sã reusesc sã le încerc (aveam de mers la un interviu). Pe când ajung acasã, mã întâmpinã maicã-mea: Andrea, ce-i cu grãmada aia de creme de pe patul tãu? Pot sã-mi iau si eu? Îi rãspund zâmbind cã poate, ba chiar mi-ar plãcea teribil sã aflu pãrerea ei despre creme (mai ales cã stiu cã ea are pielea mai sensibilã). Atunci, deja râzând, îmi spune: Ce bine! Cã atunci când am vãzut grãmada aia de pliculete împrãstiate m-am gândit cã oricum n-ai observa dacã ti-as lua unul, asa cã m-am dat deja cu cremã antirid si sunt asa de încântatã! Nu stiu dacã mi-au dispãrut deja din riduri, dar îmi simt pielea foarte finã si elasticã! Si dacã tot mi-ai dat voie… îti mai iau un plic… de data asta cu acordul tãu…
Gândindu-mã cã, având în vedere rezultatele obtinute de ea, mama ar fi un bun mesager, am rugat-o sã ducã o parte din mostre si colegelor ei de la locul de muncã. Dat fiind cã sunt doar femei în birou, m-am gândit cã multe mostre de creme împrãstiate pe masã ar crea un fel de “live buzz” în acea încãpere. I-am dat si un chestionar pe care am rugat-o sã îl aplice fiecãrei colege din birou dupã ce testeazã produsele si sã le roage pe fiecare sã rãspundã sincer. Chestionarul cuprindea douã întrebãri: “V-a plãcut produsul testat?” si “Ati cumpãra produsul testat/ L-ati cumparat deja?”. Ajunsã acasã, mama mi-a dat chestionarele completate înapoi si mi-a zis: “Toate au zis cã le-a plãcut ce au testat. Si aproape toate au spus cã l-ar si cumpara. Mai putin sefa. Ea a spus cã oricât de mult i-ar plãcea un produs testat, ea n-o sã-si schimbe niciodata crema de faţã cu care e obisnuita. I-am lasat totusi un plic cu crema antirid, s-o încerce si pe aia, ca i-am spus ca mie aia îmi plãcuse cel mai mult.”
M-am gândit în sinea mea cã obisnuinta e un argument destul de bun. Eu ar trebui sã stiu asta, având în vedere ca am aceeasi imagine pe desktop de aproape 10 ani încoace si încã mai folosesc telefonul primit în clasa a 9-a (fãrã aparat foto, mp3 player, touchscreen si multe altele). Odata ce te obisnuiesti cu un produs sau cu un brand ti-e destul de dificil sã-l schimbi, mai ales având în vedere cã relatia cu un brand eu o vad ca pe o casatorie: odatã ce ai gãsit un partener cu care esti fericitã si care îti satisface nevoile, te opresti din cãutat.
Cu toate astea, azi intru în bucãtãrie si mama îmi zice: “Mi-a spus sefa cã a testat antiridul… Si i-a placut asa de tare încât o sã-si cumpere crema! Sã schimbi acolo la rãspunsuri, sã pui cã si ea a zis cã si-ar cumpãra crema! Cred ca mi-o iau si eu!”. Daca pana atunci testasem doar crema hidratanta cu floare de colt, de care fusesem încântatã, primul lucru pe care l-am facut dupã ce mi-a spus mama cele de mai sus a fost sã mã închid în camera mea cât mai rapid posibil si sã testez la rândul meu antiridul (chiar daca nu prea am riduri).
De ce o testam? Crema aceea determinase divorţul unei femei de crema ei de faţã. Si nu orice fel de divort, ci un divort definitiv, fãrã reîmpãcãri, fãrã pãreri de rãu, fãrã indecizii. Ceva foarte rar! La fel ca într-o cãsãtorie, mã gândeam cã acea cremã de fatã care te face sã te desparti de crema cu care esti obisnuitã, alãturi de care ai convietuit atâta timp si care ti-a fost alãturi în atâtea momente dificile, trebuie sã fie o cremã tare deosebitã. O cremã care sã-ti ofere nu doar beneficiile cremei anterioare, ci mult mai mult.
Dupã cum spuneam, am încercat-o si eu. Pe aceastã cale tin sã vã anunt cã si eu cred cã o sã mã cãsãtoresc 🙂
>Mi-a placut idea articolului. M-am regasit in "protagonista" 😉
>Ma bucur 🙂
Sper ca mai gasesti ceva ce sa-ti placa pe aici, pe la mine
O zi faina!