… sau cum au reusit Alina si Razvan de la TVdece sa convinga firmele din Cluj ca bloggeri nu musca si merita sa fie bagati in seama. Sau ca bloggeri pot sa ii ajute sa se diferentieze de concurenti. Sau… orice altceva va mai vine in minte, pentru ca bloggeri pot face multe. 😉
“E vorba despre povești ale succesului, prin prisma unora dintre cele mai importante branduri clujene. E un altfel de tur al orașului, dorindu-ne să scoatem în evidență unele dintre brandurile care au contribuit la dezvoltarea Clujului. Un tur al Clujului economic, dacă vreți. Unii dintre cei mai vizibili bloggeri români, alături de comunitatea online clujeană, vor poposi în “casele” brandurilor clujene și le vor afla poveștile direct de la sursă, în încercarea de a (re)descoperi o altă față a orașului nostru. Vom afla povestea celui mai îndrăgit brand de cosmetice românești, Farmec, a uneia dintre cele mai puternice bănci din România, Banca Transilvania, sau a celui mai iubit brand românesc de lactate, Napolact și multe alte povești care așteaptă să fie descoperite.
Branduri și bloggeri, față în față, în cadrul unui eveniment unic în online-ul românesc!”
sursa
Chiar daca nu stiu inca in ce masura o sa pot sa particip la acest minunat eveniment, ii felicit pe
Alina si Razvan pentru initiativa si sa le doresc mult succes si chiar, cine stie, o a doua editie a evenimentului. Iar daca vreti sa aflati mai multe despre Cluj Brands Tour, poftiti in vizita
aici.
S-ar putea sa iti placa si: